Ako točiť, keď nemôžete točiť?

Autor: Martin Motáček|Dátum: 22. mája 2020

Zo dňa na deň sme sa ocitli doma. Zo dňa na deň nám zakázali stretávať sa, chodiť do práce či natáčať spoty. Kto iný ako 365 banka (ktorá má vo svojom claime „Today’s bank“) by sa mal dokázať okamžite adaptovať? 

Niekde medzi agentúrou a sťahovaním na home office sme si s klientom schvaľovali, ako čo najlepšie reagovať na aktuálnu situáciu. Každá kríza je predsa príležitosť, a tak keď si v 365-ke dokážete založiť účet z obývačky, prečo by ste tam nemohli natáčať aj reklamné spoty? Techniku na to má už každý a po novom aj kopu času. 



Za 12 dní sme boli on air

Od schválenia konceptu neprebehli ani dva týždne a štartovali sme kampaň. Pripravili sme web, kam sme smerovali komunikáciu, 4 rôzne scenáre – rozkreslené do podrobných storyboardov, tipy a triky, ako pracovať s technikou, so zábermi, svetlom… Spustili sme online kampaň a potom to prišlo. Rodiny v karenténe sa chytili výzvy a začali posielať svoje výtvory. Okej, je pravda, že v začiatkoch sme rátali aj s backupom a držali sme pol agentúry a produkcie v pohotovosti (priestor v telke už bol zabookovaný), nakoniec nám však prišlo vyše 70 parádnych príspevkov, z ktorých sršala dobrá nálada a rodinná zábava.

Vedeli sme, že sa zabavíme

Zo všetkých videí, ktoré sme dostali, sme nakoniec vybrali až tucet, ktorý sa dostal do televízie. Niektorým sme postprodukčne pomohli.

a pri niektorých to ani nebolo treba!

K tomu sme rozvinuli celý vejár ďalších komunikačných kanálov: Na Youtube sa hlasovalo o poslednom spote, na sociálnych sieťach sme postovali tipy, ako si vyrobiť rekvizity.

V PR a na blogu sme pracovali priamo s výhercami, ich príbehom a making of materiálom.

Korona kampaň, ktorá nepotrebovala rúška, nestonala a nelamentovala, ale realtime reagovala na jednoduchý insight, bola na svete. Produkt – založenie účtu jednoducho cez appku, sme odkomunikovali hravo, ľahko a s úsmevom – aj v ťažkých časoch.

Podcast na túto tému nájdete tu.

Podobné články

Po Dospinoxe prichádza kampaň na Yomogi

Kategória voľnopredajných liekov sa zvyčajne komunikuje priveľmi konzervatívne a nudne. Minulý rok sme vytvorili kampaň pre Dospinox, ďalšiu značku z portfólia S&D Pharma SK, ktorá výborne zafungovala. Rozhodli sme sa pokračovať v nastavenom trende. Navyše, ide o pomerne háklivú tému, preto bol správny insight a vtip namieste.

Čítať viac