Áno, teraz! V neistej dobe vysiela líder jasné posolstvo

Autor: Martin Keder, Martin Andras, Kristína Labajová|Dátum: 27. mája 2020

Automobilový priemysel patrí k najviac postihnutým a značka ŠKODA bola aktívna od samého začiatku pandémie.

Marketingový šéf ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. Jan Steyrer a Katarína Pevná sú neúnavné motory hľadajúce riešenia v súčasnej situácii. Keď sa zavreli showroomy, díleri poskytli do boja s koronou takmer 100 áut. Vzápätí vznikol online „Live Showroom“, ktorý komplexnosťou služieb nahradil všetky kamenné predajne.

V týchto dňoch prichádza ŠKODA s kampaňou „Áno, teraz!“.

Všetko sa začalo v agentúre Wiktor Leo Burnett jednoduchým insightom – v aute je teraz bezpečne ako doma, preto ŠKODA urobí všetky modely dostupnejšími, aby si komfort a bezpečie mohlo dovoliť čo najviac ľudí. Silný, optimistický wording sa nesie celou kampaňou a naprieč médiami.

V marketingovej brandži vládlo presvedčenie, že pred uvoľňovaním opatrení sa nedajú vyrábať TV formáty.  My s tým celkom nesúhlasíme a máme aj konkrétny dôkaz.

TV spot vznikol z fotografií Jakuba Klima, ktorý zdokumentoval život svojej rodiny v čase pandémie za pomoci technológie stop motion. Jej výstupom je viac ako 30-tisíc fotografii, vďaka ktorým môžeme teraz vstupovať do spotu a veľmi flexibilne vytvárať rôzne verzie obrazu a strihu, presne podľa potreby klienta.

Leopard Production zastrešilo produkciu TV formátu, ktorého celá realizácia nielenže prebehla bezkontaktne, no zároveň bola vytvorená tak, že umožňuje klientovi vytvárať rôzne variácie spotu a reagovať tak na zmeny v uvoľňovaní opatrení.

V tomto čase prebieha aj roll-out kampane na sociálnych sieťach. Pripravuje ju agentúra Socialists.

Podobné články