
Po Dospinoxe prichádza kampaň na Yomogi
Ako vznikla idea kampane?
Kategória voľnopredajných liekov sa zvyčajne komunikuje priveľmi konzervatívne a nudne. Minulý rok sme vytvorili kampaň pre Dospinox, ďalšiu značku z portfólia S&D Pharma SK, ktorá výborne zafungovala. Rozhodli sme sa pokračovať v nastavenom trende. Navyše, ide o pomerne háklivú tému, preto bol správny insight a vtip namieste.
Aká je cieľová skupina?
Tou sú všetci. Yomogi potlačí akútne stavy, veľkou výhodou je, že funguje proti vírusovým aj bakteriálnym hnačkám, nie je teda potrebné zisťovať ich príčinu. Zároveň funguje aj ako prevencia, napríklad pred cestou do exotickej krajiny. V súčasnosti je vlastne jediným liekom na prevenciu cestovateľskej hnačky registrovaným v SR. To je dôvod, prečo sme vytvorili dva spoty. Prvý komunikuje bežné problémy s hnačkou, druhý je zameraný na cestovateľov. Yomogi má byť súčasťou každej domácej lekárničky.
Aký je timing kampane?
Prvý spot (DUO Plagát) sa vysiela teraz a cestovateľský spot (Mačka), žiaľ, musí ešte počkať, kým začneme opäť cestovať.
Aké mediatypy kampaň využíva?
Ide o uvedenie značky Yomogi na trh, preto je kampaň nasadená v TV.
Vizitka kampane:
Klient: S&D Pharma SK
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Názov: Plagát
Creative Director: Martin Keder, Veronika Podmaková
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Martin Keder
Account Manager: Simona Bobeková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek