ŠKODA LIVE SHOWROOM – technologické riešenie, ktoré nahradilo kamenné predajne v priebehu piatich dní.

Autor: Milan Sitárik|Dátum: 3. júna 2020

S príchodom koronakrízy sa zatvorili showroomy a predajcovia z vyše 60 showroomov, ochotní pomáhať a komunikovať so zákazníkmi, zrazu museli ostať doma. ŠKODA stála pred otázkou, ako ďalej.

S marketingovým riaditeľom Janom Steyrerom a Ondrejom Gašparom za digitálny marketing sme hľadali riešenie, ako rýchlo prepojiť fanúšikov značky ŠKODA a predajcov. Potrebovali sme riešenie realizovateľné v priebehu niekoľkých dní.

Najprv prebehla revízia systémov, ktoré sú k dispozícii. Zistili sme, že úpravou rezervačného systému na skúšobné jazdy dokážeme v krátkom čase vyvinúť rozhranie, ktoré online a telefonicky prepojí predajcov a ľudí zaujímajúcich sa o značku. Využitím geolokácie sme navyše prepojili zákazníka s najbližším predajcom.

Vzápätí vznikol online ŠKODA LIVE SHOWROOM, ktorý komplexnosťou služieb efektívne zastúpil všetky kamenné predajne.

Dôležité bolo LIVE SHOWROOM výrazne komunikovať. Do prebiehajúcej kampane na uvedenie novej generácie modelu OCTAVIA sme LIVE SHOWROOM doplnili ako CTA.

Do TV spotu sme doplnili hot-news titulky s vizualitou LIVE SHOWROOMU.

LIVE SHOWROOM sme doplnili do podvalov a v krátkom čase sa stal nosným prvkom celej online komunikácie. 

Na home page sme vymodelovali skutočný reálny showroom, kde sa zákazník orientoval podobne ako v bežnom showroome. S tým rozdielom, že s predajcami sa spojil digitálne alebo telefonicky.

Na home page sme vymodelovali skutočný reálny showroom, kde sa zákazník orientoval podobne ako v bežnom showroome. S tým rozdielom, že s predajcami sa spojil digitálne alebo telefonicky.

Hneď ako sa kamenné showroomy znova otvorili, pridali sme do LIVE SHOWROOMU postavy reálnych predajcov s informáciou o opätovnom otvorení predajní. LIVE SHOWROOM bol online ešte niekoľko dní súbežne s otvorenými kamennými predajňami. 

A výsledky? O nové auto prejavilo záujem niekoľko stoviek zákazníkov. Najviac nás však teší to, že sme ľuďom v kritickej situácii priniesli praktické riešenie bezpečnej mobility a zároveň zmiernili tlak na našich predajcov vyvolaný poklesom predaja v čase núteného zatvorenia predajní.

#winwin 

Podobné články