Striking Back Podcast – 3. Martin Kukoľ a Jan Steyrer – Kríza produkuje lídrov

Autor: Martin Žofaj|Dátum: 29. júna 2020

O tom, ako v spoločnosti Škoda Auto Slovensko zareagovali na krízu, a o tom, prečo by sa počas krízy značky nemali báť komunikovať sme sa zhovárali s Martinom Kukoľom z agentúry Socialists, a Jánom Steyrerom zo spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Kríza produkuje lídrov. Náš premiér namiesto upokojovania situácie a občanov zvolil komunikačnú stratégiu založenú na emocionálnych tlačovkách a trollingu na Facebooku. Boli sme teda zvedaví, ako to vnímajú ľudia. Položili sme im jednoduchú otázku: Pomenujú po Igorovi Matovičovi skôr námestie alebo diagnózu? Vyšlo to na diagnózu.

Ak chcete, aby vaša značka pôsobila ako líder, neinšpirujte sa premiérom.

Sociálne siete dokážu vytvárať silnejší obraz o značkách než ich práca v teréne, produkt a jeho kvalita. Táto kríza ukázala, že značky so silnou dlhodobou social media stratégiou a s rozvážnymi manažérmi dokázali situáciu využiť, správne uchopiť, zabrať a pomôcť svojmu biznisu.

Tento podcast nájdete aj na:
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Anchor
Breaker
Overcast
Pocket Casts
Radio Public

Podobné články