Štrngnime si príborom a poďme sa najesť

Autor: Martin Kukoľ|Dátum: 2. júna 2020

Tender pre Edenred prišiel v strede karanténneho obdobia a jeho zadaním bolo vytvoriť emocionálnu kampaň, ktorá podporí reštaurácie pri znovuotvorení. “Poďme sa najesť” launchuje Edenred naraz na štyroch trhoch. Jednotná kampaň sa tak okrem Slovenska objaví naraz v Bulharsku, Rumunsku a Česku.

Covid-19 má výrazne negatívny vplyv na business reštaurácií – ľudia totiž viac varia doma. Nárast návštevnosti slovenských webov o varení za marec stúpol o 31 %. Podľa odhadov kvôli COVID nariadeniam môže v najbližšom období 50 – 60 % reštaurácií skončiť. Preto sa v súčasnej situácii stáva cieľ Edenred podporovať návštevnosť reštaurácií ešte dôležitejší.

“Vnímame ako našu povinnosť im v zmiernení následkov tejto krízy pomôcť práve podporou návštevnosti. Rozdáme až 30 000 obedov zdarma. Veríme, že sa do výzvy zapojí čo najviac ľudí,“ hovorí Jana Caltíková, marketingová manažérka spoločnosti Edenred Slovakia.

Prostredníctvom jednoduchej výzvy “Poďme sa najesť” ľuďom odovzdávame posolstvo, že reštaurácie sa opäť otvárajú. Keďže odlúčenie bolo náročné nielen pre nás, ich návštevníkov, ale aj pre ich majiteľov a zamestnancov, je o to dôležitejšie, aby sme svoje obľúbené podniky podporili svojou návštevou.

Kvôli nečakane urýchlenému otváraniu ekonomiky a tým pádom aj reštaurácii sme pôvodne tesný timing museli ešte zrýchliť a makali sme na 200%. Tvorba hero videa trvala od prvého treatmentu po finalný export a nasadenie 8 dní. V stop-motion animácii sme nafotili vyše 1 800 záberov a postprodukciu sme vďaka kolegom a kamošom z Leopard production zmákli v závratnom tempe.

A ako sme koncept predali v tendrovej prezke? Takto:

Cieľovej skupine tak pripomíname, že reštaurácie sú o niečom viac ako iba o jedle. Sú o pocite, ktorý v nich máme, a tisícoch dôvodov, prečo ich máme radi. A ak ich skutočne milujeme, pomôžeme im v tejto ťažkej chvíli. Pre ne, aj pre nás.

Kampaň aktuálne beží vo veľkom, denne sa o ňu starajú Socialists a Starmedia. Oslovujeme veľké mestské publikum a preto sme sa rozhodli pre presah z online aj do offline médií – aktuálne nasadzujeme rádio kampaň, ktorá má vyvolať ešte vyšší engagement a podnietiť ľudí k jasnej akcii – podporme reštaurácie a poďme sa najesť!

Podobné články